Ya millet bir çok kişi ekran kartı sorunu yazşar benim ekran kartım nvida gforce 32 mb ve bunun yüzünden 2007 de seyirciler tam gözükmüo ben türübünlerin tam olmasını istiyorum nabıcam yrdm Lütfen değiştirin demeyin bunu bende biliyorum yazın değğiştiricem tşkr.