Orjinal Mesajı Yazan: sky captain
yazık çok yazık fenere....medya ve başkanınız uyutuyor sizi neymiş şampiyonlar liginde başarı kiev çıktı tak uefaya sonra uefa kupasını alıcaz az çıktı elendi...sizde bunlara ağzınız açık dinlediniz ve inandınız yazık sizeyaa..
ezeli rakibiniz bu akşam çırpındığınız kupayı aldı avrupa şampiyonu oldu sonra gitti dünyanın en büyük efsanesini yendi super kupaya uzandı...ya merak ediyorum kıskanmıyormusnuz bunlar..şimdi dersinizki
yooo neden kıskanalım...normaldir kıskanmayıın...medyanız ve başkanınız size alır bunları
Uefa kupası ve süper kupayı almanız gerçeğini hepimiz biliyoruz ve tabiki saygı duyuyoruz bu konuda size.
Fakat 'Yazık size yaa'diyebilmek için öncelikle;
1-Oyuncularınıza para ödemeli,
2-Stadınızı tamir ettirmeli(yıkılıp faciayla sonuçlanmadan)
3-Takıma dünya yıldızı getirmeli,
4-Herşeyden önce borçlarınızın en azından 4/1 ini adam akıllı ödeyebilecek güce sahip olmalı,
5-100.yılınızda şampiyon olan ve baş harfi F olan takımı hatırlamalı,
6-O kupaları alan takımınızı 6-0 yenen ve baş harfi F olan takımı hatırlamalı,
7-Son 2 yıldır adam akıllı yenemediğiniz ve baş harfi F olan takımı hatırlamalı,
8-Futbolcu sömürücülüğü yapmamalı(Alex'i beğenmiyorlarsa bize versinler)
9-Son 2-3 yılda adam akıllı bir transfer yapamayan ve nadir adam akıllı transferiniz olan Ribery'i elinizde tutabilmeli,
10-Toplam lig maçlarında size üstünlük sağlayan ve baş harfi F olan takımı hatırlamalı,
11-Ve bunca zor durumunuza rağmen sizin takımızda oynayan Song,Tomas vb. oyuncularınıza şükretmeli,
12-Ve yine bu takım,geçen sezon sizi,kupada 2-1,ligde 4-0 ve 1-0 lık skorlarla yendiğini bir hatırlamalı,
13-Aynı takımın baş harfleri TŞ olan bir oyuncusunun İsviçre maçında attığı 3 gole sevindiğinizi hatta coştuğunuzu,fakat ne hikmettir ki yakın zamanda kendi evinizde oynadığınız bir maçta Travesti TŞ diye bağırdığınızı hatırlamalı,
14-Milli takıma kaleci çıkartamadığınızı hatırlamalı,
15-O sizin kral diye hitap ettiğiniz HŞ efsanesinin bu sezon başında artık sona erdiğini kabullenmeniz,
16-Sırf milli takımda HŞ'yi oynatmadığı için geleceği çok parlak gösterilen Ersun Yanal'A acımadan türlü yollarla görevden aldırttığınızı,
17-Bu sözüm sadece sanadır,ulusunu ve bayrağını temsil eden bir takımı Avrupa Kupası'nda desteklemeyip,elin Hollandalısını tutacaksan,ben seni fazla tutmayayım,git Hollanda'ya yerleş...
hatırlamanızı öneririm.Ayrıca aradaki puan farkı 4 puan diyen o değişik asbaşkanınıza benden selam söyleyin.Eğer kendini 4 puana çok kaptırdıysa Ali Samiyen'deki maçı size verelim.Biz korkmuyoruz çinkü,34.haftada puan tablosuna baktığınız zaman puan farkı 7-8 olacak buna rağmen.Bunu birlikte görelim...