abıcım anlatamadım galıba ınternet uzerınden oynarken rakıb mılanı aldı ve ronaldo mılandaydı
bu nasıl olabılrı
nettten oynarken ftboocuların guçlerı ve tranfer olayı hıc bı turlu degıstırılemıyordu
benım bıldıgım
ben de transfer ettım ancak nete gırdığımde ronaldo hala realdeydı
sunu bılen yokmu nasıl olur bu