gfelek arkadaşlar gfb taraftar sesleri ve fb gol yamaalarını indirdim kurmama rağmen bir defa gol jeneriği dinleyebildim 3 gündür sürekli uğraşıyorum sesler yok oyunu 2 sefer baştan kurdum yine de olmadı birisi yardım ederse çok sevineceğim