shaaark24 Yöntemler için sağol...ÇoK güzel bi paylaşım olmuş ben bi ara bunların arasından barajın altından geçirerek atma yöntemini çalışmıştım bi turlu beceremedim olmuyor herhalde demiştim oluyormuş demek bunu öğrendiğim iyi oldu =)
dj_akman_57 bende birkaç yöntem biliyorumhttp://www.youtube.com/v/n34vKnCWqI8>http://www.youtube.com/v/n34vKnCWqI8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
dj_akman_57 20-30 metre arası normal hızda ortaaçmatuşu(a)ya çok hafif basıyoruz harika goller oluyor
Curcuna Arkadaşlar Firkiklerde "C" Tuşunu Bi İşlevi Var mı? Ben Yerden Atarken Onu Kullanıyorum Galiba İşe Yarıyo. Kornerlerde de Kullanıyorum. Orta Yaparkende Daha Yumuşak Orta Açmayı Sağlıyo.
crdsa bildiğim kadarıyla R2 nin görevi yok frikiklerde. yukarı : çok sert vuruş üçgen : sert vuruş X : yumuşak vuruş aşağı : çok yumuşak vuruş böyle oluyor (yaklaşık olarak).
38_YUNUSO_38 Orjinal Mesajı Yazan: crdsa FreeKick 2 L1+R1 ile yanınıza oyuncu getirin. diğer oyuncu resimdeki gibi diğer tarafta olsun(atanın kullandığı ayağın olduğu tarafta). L1+X ile pas verdikten sonra yukarı basarak şut çekin ve diğer oyuncunun olduğu tarafa doğru falso verin. Her şey resimlerdeki gibi olsun. Oyuncu ayağının dışıyla sert ve falsolu bir vuruş yapacaktır. Bu vuruş kaleciyi çok zor durumda bırakacaktır. İyi ayarladığınız takdirde gol olur. Kötü ayarlamazsanız en kötü ihtimalle kornere çıkar. Kötü ayarlamanız halinde top dışarı çıkabilir, kalecinin rahat kurtarabileceği bir şekilde kaleye gidebilir. paylaşacağım daha çoooook frikik var. konumu ve frikiklerimi nasıl buldunuz? yukarıdaki yöntem gerçekten güzel kullanırsanız %100 gol oluyo yada en kötü kaleci zor çeliyo topu emeğine sağlık ...
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: eyo_58 arkadaşlar şu yanına getırtıgımız adama nas sut ccektırıoz ?? L1 + şut
38_YUNUSO_38 Orjinal Mesajı Yazan: crdsa FreeKick 2 L1+R1 ile yanınıza oyuncu getirin. diğer oyuncu resimdeki gibi diğer tarafta olsun(atanın kullandığı ayağın olduğu tarafta). L1+X ile pas verdikten sonra yukarı basarak şut çekin ve diğer oyuncunun olduğu tarafa doğru falso verin. Her şey resimlerdeki gibi olsun. Oyuncu ayağının dışıyla sert ve falsolu bir vuruş yapacaktır. Bu vuruş kaleciyi çok zor durumda bırakacaktır. İyi ayarladığınız takdirde gol olur. Kötü ayarlamazsanız en kötü ihtimalle kornere çıkar. Kötü ayarlamanız halinde top dışarı çıkabilir, kalecinin rahat kurtarabileceği bir şekilde kaleye gidebilir. paylaşacağım daha çoooook frikik var. konumu ve frikiklerimi nasıl buldunuz? yukarıdaki yöntem gerçekten güzel kullanırsanız %100 gol oluyo yada en kötü ihtimal kaleci zor çeliyo topu emeğine sağlık ...