Buronu selam arkdaslar pes 6 data klasorundeki opmov dosyasi yok bende onu yukleyip verebilir misiniz simdiden tesekkurler :) bir de spiker sesi gelmiyor bende butun ayarlarin olmasina ragmen
crdsa İnternetten mi indirdin oyunu? http://soccercenter.net/forum/konu/77916/Henry-Severler-Icin-Harika-Bir-Opmov-Acilis-Videosu- burada bir opmov var
Buronu Orjinal Mesajı Yazan: crdsa İnternetten mi indirdin oyunu? http://soccercenter.net/forum/konu/77916/Henry-Severler-Icin-Harika-Bir-Opmov-Acilis-Videosu- burada bir opmov var bi arkadas verdi cd olarak o internetten indirmis olabilir peki spiker sesinin gelmemesinin nedeni ne olabilir ?
Buronu Orjinal Mesajı Yazan: crdsa İnternetten mi indirdin oyunu? http://soccercenter.net/forum/konu/77916/Henry-Severler-Icin-Harika-Bir-Opmov-Acilis-Videosu- burada bir opmov var bi arkadas verdi cd olarak o internetten indirmis olabilir peki spiker sesinin gelmemesinin nedeni ne olabilir ?
Buronu Orjinal Mesajı Yazan: crdsa İnternetten mi indirdin oyunu? http://soccercenter.net/forum/konu/77916/Henry-Severler-Icin-Harika-Bir-Opmov-Acilis-Videosu- burada bir opmov var bi arkadas verdi cd olarak o internetten indirmis olabilir peki spiker sesinin gelmemesinin nedeni ne olabilir ?
crdsa internetten indirilen RIP oyunlarında ses olmuyor. e-sound dosyası var mı? yoksa türkçe spikeri indirip dat ın içine koy. varsa ses ayarlarına bak.
Buronu Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_ Bir kere yazman yeterli flood yapmaaa elbet yardımcı olucaklardır;) flood yapmadim site cok yavas veya benim internetim cok yavas o yuzden gondere 2-3 kere bastım arka arkaya atmıs mesajları özür diliyorum :)
Buronu @crdsa e sound dosyası var ses ayarlarıda tamam. Türkçe spikeri indirip deneyim bir de .. ilgin için teşekkürler :)
_M e E r t y z_ **Kardeşş özür dilemene gerek yoq tabikide ben sadece uyarıyım dedim ama sen yinede anlatmak istediini tek mesaja sığdır üstüste mesaj yazmak forum kirliliği oluşturuyoo:( **
neunchu ağustostan beri oyunu açıyorum opmov çıkması gereken yerde sürekli siyah ekran çıkıyordu bir tuşa basmazsam öyle kalıyordu. geçen hafta video çıkmaya başladı :D