mertt_17 ben online fifa 07 oynıcam ama hesap alıyorum kendime ama şu resim çıkıyo bişeyin şifresini istiyo cd key heralde bin tane şifre yazdım kabul etmedi napmam lazımm
hak44 USTALAR HELE BANA DA ANLAATIN NASIL OYNUYORSUNUZ İNTERNET ÜZERİNDEN BEN DE KATILAYIM HADİ BAKALIM