LORD OF THE PES arkadaşlar oyunum gayet iyi çalışıyordu ama birden oyundan atmaya başladı hemde hiç bir şekilde maça girmemekte yani arasıra diil buna bir çözüm bilen warsa ???!!!
DeJa_Vu arkadaslarım sunu da denyebılırsınız oyunu actıgınız pes6 dan sag tıklayıp ozellıkler deyıp salt okunuru kaldırabılırsınız..