Ben kitserver v6.3.6 yı yükledim ama maça başlarken forma seçme bölümnde formaları görebiliyorum ve kitserverümün içinde bundesliga olmasına rağmen pes 6 da bundesliga takımlarının formaları kitserver formaları deil kitserverdeki bir KONAMI-WIN32PES6OPT dosyasından yani oyunun içinden yapılmış
Bir de pes 6 da maça başlarken topu seçme yerine geldiğimde eski toplar var ama maça başladığım zaman yeni toplar çıkıo
Bi de ben kitserver'e stadyum ekledim maç yapıyorum ama mesela ali sami yen in galatasasaray ın stadyumu yapamazmıyız acaba???