Arkadaşlar Bir mazuratım olacak.
ben 'creation master' ve kit raptoru falan kurdum.oyun hata verdi.(maç yaparken aradasırada siyah ekran geliyor daha sonra tekrar oyuna devam ediyor.)oyunu tekrardan kurdum yine aynı hatayı verdi,oyunu 5kez tekrar tekrar kurdum ama yine aynı hata.
lütfen yardım edin.