FifaMen Selam arkadaşlar aldığım oyunu yüklüyorum direk türkçe oluyor setup dosyalarının içine türkçesini koymuşlar,bana da acilen ingilizcesi lazım.Hepinizin elinde vardır lütfen bir el atın.