*merabalar.bu forumdan bi arkadastan pes6 orj oyun aldım bana herkonuda yardımcı olacagını soylemisti fakat iki/üç gundur online deil kendisi.sorularımın cevabını burda bulacagımı sanıyorum.sorularım ;*
1-lobideki servarlar arasında bi farklılıklar varmı ve sadece 2,3 server var english,german vs
2-ben arkadasımla aynı pc de ve aynı takımda,aynı sekilde bi rakiple maç yapmamız için ne yapmam gerekiyor.
3-tr den hemserilerimi nasıl bulupta mac yaparım online iken bu şanşımız varmı ve maç yaptıgım gavurun hangi ülkeden oldugunu nerden bakıcam
ve son sorum gamepad ile sorunsuz oynuyorum ama oyunda klavyeye gectigim zaman oynayamıyorum yazı yazıor klavye sadece oyun içinde aktif değil
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.