LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas sana mantıksal çıkarım yapmak kolay geliyor. o piskolojiyle adamın neler düşündüğünü bi-le-mez-sin.senin keyfin yerinde şuan.dediklerin doğru,ancak o piskoloji bambaşka bir şeydir. peki öldüğünde ne olacak eline ne geçecek kıza kavuşacakmısın?? ..... Sen olecegini bile bile neden yasiyorsun ozaman ?
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX Sen olecegini bile bile neden yasiyorsun ozaman ? ama burda tartıştığımız birisi için ölmek elbette herkes gününde birinde ölecek olayı çarpıtıyorsunuz...
LENNOX 'peki öldüğünde ne olacak eline ne geçecek kıza kavuşacakmısın??' bu soyledigin bana cok sacma geldi, bende ona gore bi sacma ornek daha verdim, cevapliyabildinmi ? Daha akilli yorumlar lutfen...
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX 'peki öldüğünde ne olacak eline ne geçecek kıza kavuşacakmısın??' bu soyledigin bana cok sacma geldi, bende ona gore bi sacma ornek daha verdim, cevapliyabildinmi ? Daha akilli yorumlar lutfen... valla herkesin düşüncesi kendine arkadaşım ben senle burda sabaha kadar konuşsam senin fikrin yine değişmez... :rolleyes: ben sana hakaret etmiyorum ama sen maşallah saçma yorumlar daha akıllı yorumlar falan karşındaki tahrik edici yorumlar yapıyorsun neyse ben artık bu konuya başka yorum yazmıycam dediğim gibi herkesin fikri kendine...;)
Ume 1-2 yıl tanıdığın bi kız için değmez canına kıymaya niceleri çıkar karşına kendimden biliyorum geçen sene bi kızla anlaşıyorduk onun için 20 kişinin üstüne gittim ama boşa 1 hafta sonra yüzüme bile bakmadı pislik:D