serbayonline Mrb arkadaşlar! Önceki gün USB arabirimli bir Wireless Gamepad aldım. Aldım almasına ancak şöyle bir sorun war, sanki sürekli shift'e basıyormuşum gibi oynuyor. Bunu nasıl düzeltebilirim???