kardeş süperpatch da sadece spiker hatası var başka bi şey yok diyen güzel kardeşim sen hiç borussıe dortmuntu aldınmı bı dene bak neler oluyo BU ARADA-ya eskiden patclarda kitserver den top seçme stad seçme felan yoktu direk menuden şimdi böyle bi şey çıkardılar lig yaptımmı sıkıcı oluyo her lig maçında örneğin roma yı alıyorum bıktım kendı sahamdayken olımpıyatstadını deplasmandaykende karsı takımın stadını secmeyı ne guzel eskıden otamatık atıyodu