emrecants Orjinal Mesajı Yazan: fifamen evet cok ilginc.Adam gercekten deden yasinda degil di mi yokk yokk deil:D
Mc_NiKeTYa Abi ben de FM 2005 de 50 yaşında görmüştüm bi eleman.İngiltere de alt liglerden birinde oynuodu hatta resmi de vardı :D
ibo1903 konuyla ilgisi yok ama şuda ilginç:interde crespo hakkında antronerden rapor aldığımızda roprda yetekli bir genç oyuncuya sahip olduğumuz yazıyor ama adam 32 yaşında:)milandada var böyle şeyler kaladze costacurta gibi
00Buraq Bide Hakan Şükür'e yaşlandı futbolu bıraksın diolar:) helal olsun walla futbol sevgisi bu olsa gerek