Orjinal Mesajı Yazan: ssendogan
hangi spikerden bahsediyorsunuz
abi fifa 2007 indirdim kuramadım bazı kişiler indirmeyin yarı türk yarı ing diyorlardı indirdim ama kuramadımki
senin bahsettin şede fifa 2006 geche yi indirin 2007 ye uyarladım diyorsun onu deniyecem birde ama kurmasını bilmiyorum
yardım edersen sevinirim o senin uyarladığın güzel mi? abi