Arkadaşlar ben nijeryada çalışıyorum. Bildiğiniz gibi nijerya çok uzak ve türkiyeden tek uçakla bile ulaşılamayacak biryer. Burda benimle birlikte çalışan ve türkiyeden gelen arkadaşlara fifa 2007 sipariş etmiştim. Yalnız ikinci cddeki bazı dosyalar bozuk bir veya iki tane sanırsam. Sizden benim için çok önemli olan bir konu hakkında yardım istiyorum. Elinde fifa 2007nin setup dosyası olan arkadaşlardan lütfen msn adresimle bana ulaşın. Çok önemli benim için neden diye soracak olursanız saat akşam 7 den sonra burda sokakta gezemiyorsunuz. Evde internetim yok. Tek eğlencem fifa oda yok kafayı yemek üzereyim. Lütfen. Sizden rica ediyorum. Benimle iletişime geçin. Saygılarımla Kartal.
kartal@pckopat.net msn adresim.