slm arkadaslar benim sorunum kitserver 6.4 ile ilgili.vista home premium kurdum dün bilgisayarıma.daha pe6 kurdum ve çalıştırdım bi sorun çıkmadı çalıştı ama daha sonras kitserver 6,4 kurup setup diyip installe bastıgım zaman hata mesajı alıyorum.nedeni ne olabilri acaba vistada çaılışmıyormu bu kitserver yardımlarınızı bekliyorum.