ketur ya kardes su yaptigin facepack oyunda cikmiyo bir sey degismedi bende ne tuncay ne appiah ne tumer ne alex ............ nasil yapabilirim fifa 07 iciine yukledim olmadiii
trapdoor SE o zaman Creation Master 07 ile deniyeceksin. şuanda oynumu epey bir bozmuş durumdayım, Patch i yüklerseniz benden gelen. Oyununuzun içine edilir :D onun için CM07 kullanamak zorundasınız gibi gözüküyor en azıdan Ben saha TEXTURE si yapmayı becerene kadar...
ketur saol kardes ama cm07 yi yukledigim zamanda hep oyundan atiyo :s ben en iyisi data icine bi atim