utkukeskin Hem Klüp hemde Milli takım yöneten arkadaşlar varsa buraya yazabilirler... http://img404.imageshack.us/img404/6766/2liqc3.jpg
flaperon Ben şu anda hem Bursasporu hem de Türk milli takımını çalıştırıyorum. teklif direkt federasyondan geldi ve şu anda 2012 avrupa şampiyonası elemelerinde oynuyorum. 6da 6 yaptım.
flaperon Ben şu anda hem Bursasporu hem de Türk milli takımını çalıştırıyorum. teklif direkt federasyondan geldi ve şu anda 2012 avrupa şampiyonası elemelerinde oynuyorum. 6da 6 yaptım.
jacket 2012 yılında güngören belediye ve honduras milli takımını çalıştırmıstım,en büyük başarım brezilyaya 3 gol atmaktı,maçı 5-3 kaybetsemde Honduras tarihinin unutulmaz maçlarından biri olmuştur :)
mahoaga52 ben de england ile brazil iken lyon u aldım şampiyon yapsaydım fransa nın başına belki geçebilirdim ama olmadı lyon da neredeyse herkes sakattı lyona benden önce gelen teknik direktör gonçalves diye bir adam almış gerçekten güzeldi ama yeni transferler gelince gonçalves diye adam kalmadı anladınız mı?:cool:
MaddDogg hem Arsenal'i hem de İtalya'yı yönetiyodum baktım ikisi birden olmuyor İtalya'dan istifa ettim
impala64 bnde 2011 ajax ve türkiyeyi yönetiyorum bobo deivid carrusca delgado jefferson jaba hepsi milli takimda:):)
amorti Ajax Fiorentina Ve Interi calistirdigim donemlerde Italya milli takimini da calistirdim 6sene boyunca.. sonra ayrildim..
giannis fenerbahçeyle 2017 deyim... we şimdiye kadar yunanistan-çek cumhuriyeti-belçika-çek cumhuriyeti-portekiz yönettim.. portekizle dünya kupası final oynadım... ingiltereyi yönetiyorum şu anda...