serdar_1992 amam bende bole demıo uygulama duzgun baslatılamadı(0xc0000135).Sonlandırmak için TAMAM dugmesiini tıklatın deyoo
bygench Orjinal Mesajı Yazan: serdar_1992 amam bende bole demıo uygulama duzgun baslatılamadı(0xc0000135).Sonlandırmak için TAMAM dugmesiini tıklatın deyoo bende de geçen yılda çalışmamıştı bu yıl hırs yaptım aynı sorundan ötürü yapamayn sonra düzelten bizede yardım etsin
antikor uygulama duzgun baslatılamadı(0xc0000135).Sonlandırmak için TAMAM dugmesiini tıklatın ya şu programı yükleyen arkadaş bu hata ne bu bi allahın kulu bilmiyomu bu hatayı aq bu hatanın yaaaaaaaaaaaa
antikor uygulama duzgun baslatılamadı(0xc0000135).Sonlandırmak için TAMAM dugmesiini tıklatın ya şu programı yükleyen arkadaş bu hata ne bu bi allahın kulu bilmiyomu bu hatayı aq bu hatanın yaaaaaaaaaaaawwwwwwww
Facodinho dostum net frame v.2 yi yükleyin sorun ortadan kalkar zaten verilen hatayı okusanız anlarsınız ;)
d_umut ben yaptım yüklemeyi ama sonrasında ne yapacam peki?dosyam var ama cm07 de açamıom yardım edin lütfenn!!!! _________ย๓ยt ђยรєאเภ єг________
d_umut ben yaptım yüklemeyi ama sonrasında ne yapacam peki?dosyam var ama cm07 de açamıom yardım edin lütfenn!!!! _________ย๓ยt ђยรєאเภ єг________
d_umut net frame v2 yükledim sonra Creation Master 07 açtım file e tıkladım open/fifa07__open/UCL07__open/select all var ne yapıp da elimdeki dosyayı FİFA 07 ye ekliyecem DOSTLAR Yardım Edin Lütfen!!!!!!
hipermegacoolstar Orjinal Mesajı Yazan: antikor uygulama duzgun baslatılamadı(0xc0000135).Sonlandırmak için TAMAM dugmesiini tıklatın ya şu programı yükleyen arkadaş bu hata ne bu bi allahın kulu bilmiyomu bu hatayı aq bu hatanın yaaaaaaaaaaaa küfretmeye gerek yok bilseydik söylerdik