tunahani dvd pes6 aldım. dvd -r ye yerleştirdim. otomatik kurulum gelmiyor. setup dosyası da bulamadım. kurulumunda mı bir hata var yoksa dvd de mi bir problem var anlayamadım. bilenlerin acil yardımlarına ihtiyacım var.
Resurgam_Monster Bende Dvd olarak aldım ama image olarak atılmıştı Dvdye o yüzden setup otomatik olarak başlamıyordu.Belki sende ki dvd de aynıdır(Tabi bu kopya dvd için)Daemon Tools programıyla yükleyebilirsin.