İlk önce dinleyeceğiniz için teşekkürler.
Türkçe işine merak sardım ve data-languages teki english.ltc dosyasını full türkçe yaptım.Ama oyuna giriyorum hala ingilizce bunun nedenini anlayamadım.Skin cache fln herşeyi siliyorum ama genede olmuyor.Vede bana önereceğiniz bir program varmı tr için ben ltc editör ile yaptım.Cvplarınızı bekliyorum teşekkürler.