aslında ortaya iki kere basmak yakın direğe, bir kere basmak uzak direğe orta açmak anlamına geliyor.(pes6da öyle yazıyor zaten). İki kere bastığınızda topun sizin oyuncuya gelme ihtimali azalır. Hem de R2 ile pozisyon ayarlıyorsanız zamanı kısaltır. Eğer içeride adamınız boş değilse bir kez basmanızı öneririm.
Ayrıca tam kafa vururken hangi tuşa bastığınız çok önemli.
EĞER YUKARI BASIYORSANIZ TOPU YUKARI DOĞRU GÖNDERİR.
EĞER AŞAĞI BASIYORSANIZ TOPU YERE DOĞRU GÖNDERİR. VE SEKEREK GİDER KALEYE.
bunları yapabilirseniz istediğiniz gibi bir kafa vuruşu yapabilirsiniz. Ama bunları yapabilmek için çoooooook çalışmak gerekir. zamanlama iyi olmalı.