ugurqan_ fifa 07 oynuyorum bir süre sonra(3-4 saat) maça giriyo ama oyuncular kaybolu hiç görünmüyo neden bilen var mı???
ugurqan_ Orjinal Mesajı Yazan: fifamen Ne demek istediğini pek anlamadım daha açıklayıcı olur musun? manager modda oynuyorum 3-4 saatten sonra maça girdiğimde oynucular gözükmüyo sadece top gözüküyo
FifaMen patch filan kurduysan onları sil,oyunu sil baştan yükle,belgelerim klasöründe fifa ile ilgili herşeyi sil.Bunları dene abi olur belki
ugurqan_ Orjinal Mesajı Yazan: fifamen patch filan kurduysan onları sil,oyunu sil baştan yükle,belgelerim klasöründe fifa ile ilgili herşeyi sil.Bunları dene abi olur belki ok sağol denerim
KRALL bende aynı fikirdeyim yuklediğin patch lerden böyle hata veriyodur bende fifa 06 veriyordu arkadasın dediklertini yapdtığın zaman düzelmesi lazım