CanArya Arkadaslar hicbir radyo calmiyor.Cizirtili sesler geliyor basta sonra hicbir ses gelmiyor.Bunun yaninda gorev oncesi cete elemanlariyla olan diyaloglarin cogunda ses gelmiyor.Lutfen yardim edin radyolar olmadan oyunun da zevki kalmiyor.Ne olabilir sorun yardimlarinizi bekliyorum.
mehmet_1905 50.MESAJ AŞKINA aynen tıpatıp bendede oluyo radio çalışmıyo ama çete üyeleri arasında benddede konuşulmuyordu ama ben türkçe yama yükledim... ayarlardan "altyazı var" dedim şimdi altyazılardan konuşuyorlar bende bişyler anlıyorum :D