crdsa herkes ayrı hamachi adresi verirse olur mu hiç! Tek bir adreste toplanılması gerekir. Ayrıca öyle turnuva yapalım demekle olmuyor. Kurallar koymak lazım büyük bir turnuva olmalı. herkes katılmak istemeleli.