9 eksikle hollanda liginin ve avrupa liglerinin en golcü takımına karsı bu kadar. defans bence bi takımın en önemli bölgesi ve eger bu bölge sıfırdan yeni adamlarla kuruluyorsa iş cok zor. hele birde son adam deniz ise :) rövansa eksikler tamamlanırsa cok daha güzel bir oyun izleyebileceğimizi düşünüyorum. kafam bozuktu zaten dün 3-1 den sonrasını seyretmedim ama tümer hakikatten muhteşem bi gol atmıs. hagivari denecek bir gol.hakeme gelince psikopatın teki idi.diyalogları ile olsun kararları ile olsun. bu sene ne tsl de ne avrupada adam gibi bi hakem gelmicek bize anlasılan...