siyah1983 bende fifa 2007 yok nasıl ve nerden indirebilirin bi yardımcı olurmusunuz?*bilgisayarı yeni aldım yeni öğreniyorum oyunları falan bi yardımcı olun lütfen:::
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Git al oyunu.. :)hani onu bıraktım birde fifa 2007 ile ilgili bir problemini neden fm 2007 bölümüne yazdın onu anlamadım:)Tamam madem yenisin söyleyeyim;forumda oyun linki filan vermek yasaktır.
KRALL Orjinal Mesajı Yazan: siyah1983 bende fifa 2007 yok nasıl ve nerden indirebilirin bi yardımcı olurmusunuz?*bilgisayarı yeni aldım yeni öğreniyorum oyunları falan bi yardımcı olun lütfen::: emule diye bir program var onu bilgisayarına kur onunla indirebilirsin programı googleden arattığın zaman bulabilirsin