Kendim istdegim müzikleri (Gol sonrasi Mutikleri) ilk öce dkz studio da adx cevirdim ondan sonra ggs le oyuna aktarmak istdegim ve ilk önce "There is no room for this file yaziyor ondan sonra da "OOPS the File is to big"
yaziyor 1.Müziklerimi nasil kücültebilirim 2. "There is no room..." sorununu nasil cözebilirim.
Lütfen Yardimci olun .Simdiden Tsk