Buyrun..:)
el feneri :D
Güzel :)
bebek arabası değil de eski tahta beşik olsa daha iyiydi ;) güzel :D
güzel...
güzel değil.saçma
kötü:D
**Saçma ötesi bişi ama güzel :D**
Çocukca Ama Gülümsetti Biraz:)
Beğenmedim.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: