Arkadaşlar Fifa 07 yi titreşimli game pad ile oynuyorum. Oyunun ayarlarından vibration on yapıyorum saveleyip çıkıyorum fakat tekrar açtığımda vibration off oluyor. Hiçbir şekilde oyunda titreşim özelliğini kullanamıyorum. Gamepadin titreşimi çalışıyor başka oyunlarda sorun yok. Yardım ederseniz sevirim.