Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Bunda ne gariplik gördünüz anlamak güç.
Kayseri Erciyesspor renklerini sarı-kırmızıdan siyah-maviye çevirdi.İnterle de dost klüp olmak istediklerinden böyle şeyler yaptılar öyle hatırlıyorum yanlış değilsem..
Bu fotolar yeni değil bayağı eski..2 senelik neredeyse..
Bunda gariplik görmemek güç.. Resimlerin altında Kayseri Erciyesspor kulübünün resmi sitesinden olduğunu kanıtlayan linkler var ordan bakabilirsiniz. Inter'le dost kulüp olmak die bişe yok sadece renkler deişeceği zaman kulüp başkanının Inter sempatisinden dolayı mavi-siyah seçildi. Ve sempatisi var die yapılan transfere imza töreninde o takımın PAZARdan alınan formasını giydirmek kadar saçma, rezil ve gülünç bi durum olamaz. Bide bunun resmi sitede yayınlanması (halada yayınlanıo) bu işi daha da bi rezil hale getirir..
Orjinal Mesajı Yazan: mirдňdд
evet bu yeni birşey değil ki...
Yeni olup olmamasını tartışan mı var???? Kulubün resmi sitesinde var mı? Var. O zaman gereksiz tartışma çıkarma çabaları boşuna..