phizikci Arkadaşlar pes 4 ü büroda ağdan oynamak istiyoruz, bu mümkün mü acaba? Orjinal oyun almamız gerekiyor mu? gerekiyorsa, orjinal pes 4ü nereden alabiliriz?
tunc86 S.a. Usta kolay gelsın benm makına amd64,1gbram,nvidia 6200turbocache(tm) 512mb ekran kartı war pes4 oyunda takılarak calsıoo ve sonra kople takılıoo makınaya res atmak zo runda kalıyorum napabılrıım ....!!
cetin_bezirgan pes4 ün ağ oyunlarındaki hatasını gidermek için bi yaması mevcut onu kurarsan belki kasma sorun felan yapmaz ağdan oynarken ;)