>tsl deki takımların transferleri oyunda bulunan oyuncularla kısıtlıdır.
>kayıtlı oyuna zarar vereceğini düşünmüyorum ama FIFA 07 klasörünü silseniz iyi olur.
>indirme sorunu yaşayanlar için; zaten siteye girdiğinizde bi geri sayım var.o bitince Download file'a tıklayıp indirebilirsiniz.
>kurulum için sadece rar dosyasından çıkan dosyayı FIFA 07 klasörüne atacaksınız.bu kadar!!:)
Saygılarımla...