Rica ederim kardeşim. Aynı problemi yaşayanlar için çözüm yolunu da söyliyim bari. Başlat dan çalıştır a regedit yazıp enter a basın. Kayıt defteri çıkıcak orda ctrl+f yapıp hamachiyi aratın. Hamachi ile ilgili çıkan ne varsa silin bu işlemi bi kaç defa yapmalısınız. İlk sildiğinizde hepsi silinmez çünkü. Son bi dosya kalıcak silinmeyen. Arattığınızda tek o çıkıyosa sorun ortadan kalkmıştır demektir.