ben wigan´a 17 yaşında tunuslu bi oyuncu almıştım haliyle izin çıkmadı sonra iki sezon üst üste belkiça´daki pilot takımıma gonderdim, sonra ki sezon trabzonspor´a gonderdim. bu süre içinde de milli takımda maçlar oynadı tabi, dördüncü senesi geldiginde çalışma iznini aldı. iş milli takımda oynamasında bitiyor.