Orjinal Mesajı Yazan: t_mexican
Görüntüyü kaydetmenin bir yolu varmı? Birde Messinin Roberto Carlosun hareketi nasıl yapılıyor tuşları yazmamışsın?
Görüntü kaydetmenin yolun şu dur:Goggleden arat bul Fraps ile çek sonra windows movie maker ile mb cinsinden boyutunu küçült üstünde istediğin oynamaları gerçekleştir...
O messinin ters ayak hareketi gösterdiğim bigi gelişigüzel,rasgele oluyor ama iyi adamların sağ taraftan şut attıklarında bu ters ayak olayını daha fazla gerçekleştiriyorlar...