evet bende farkettim.tezhuratlarda,konuşurken (mesela 30 milyon kanarya arkamızda gibi) kulüp adlarını değilde yarışmadaki takım adlarını kullanıyolar.
hatta program ilk başladığında acun;
-"burdaki yarışmacıların kulüplerle hiç bi alakası yok,burdaki herkes kendisi için yarışmaya katıldı." dedi.