evet ya aynen katılıyorum.ayrıca serverlar çok dolu oluo o yüzden indirmeyi düşünmüorum...çok geç yüklüo,sonra da zaman aşımı yüzünden sinir ediyo beni...geçen serideki gibi bilgisayarcıya gidip Türkçe spikeri cdye çektircem ööle olucak...başka yolu yok....internet'ten 40 satte inmiyo çünkü....