merhaba arkadaşlar yazışmaları okudum ve dayanamadım bende birşeyler yazmak istiyorum
1.Roobydal arkadasın yazdıklarına neden kusku ile bakıyorsunuz.?
haa sorun oyun çıktımı çıkmadımı olayı ise..
OYUN ÇIKTI arkadaşlar ..oyunun orjinali amerikadan gelen bir arkasım aracılıgı ile pazar aksamı elimde olacak..
arkadasım beni oyunu satın alırken los angelesta bir alısveriş merkezinden aradı
bunada inanmıyorsanız! üzgünüm diyebilecek baska bir seyim yok
2.Roobydal oyunu bugün banada yolladı sagolsun..aynen yazdıgı gibi ben hiç bir fark göremedim
sadece menüde oyunun adı degişmiş ve reebok yerine puma reklamı var ana menüde geri kalan herşey ama herşey aynı
burada acıkcası bazı seyler benimde tuhafıma gitti...!
madem bu oyun yeni çıktı neden mesela manchester unitedda hanrick larrson yok..!!!
3.sevgili arkadaşlar burada sizlerle birşeyler paylaşmak isteyen Roobydala neden haksızlık ediyorsunuz..?
arkadasın söyledigi herşeye kuşku ile yaklaşarak..oyunun feyk veya patch oldugunu söylemek,bence erken yapılmış bir yargısız infaz..!
lütfen bu anlamda biribirimizin görüşlerine daha saygılı bir üslup ile yaklasırsak..daha güzel bir paylaşma ortamı yaratabiliriz..
4.oyunun ORJİNALİ yarın elimde olucak arkadaşlar ve ben bunu play station 3 ile oynıyacagım
açıkçası bir fark olacagını zannetmiyorum..ama emin olun bir fark olursa bunu yarın gece sizinle seve seve paylasacagım
şimdilik bu kadar..görüşmek üzere.