Roberto.Carlos3 arkadaslar ben bı kitserver indirdim setup dıyorum bı ufak pencere cıkıo ama ole kalıo baska bısı yapmammı gerek
herobbb arkadaşım kitserveri oyunun kurulu olduğu yere yapıştır sonra kitservere gir setupa tıkla sonra install de bitti bu kadar
Roberto.Carlos3 olmuo yenıdenmı kitserver indirip oyunun kurulu oldugu yerimi gosterım ole denesem olurmu cunku bı cok yama var eklıcem
S n i p e r Kitserver klasorunu C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution 6\Altına at klasorun içine gir Setupu çalıştır pes6.exeyi install et oyuna gir