henryneco daha oncede de forumdan bir arkadaş böyle ceza sahasından topukla kaleciniin üstünden attığığı gölü göndermişti ama olsun buda güzel iyi atmışsın
nemta46 ilk defa harika bir gol attim onu da kaydetmedim heyecandan yalniz tusa bastim top yerde sekti rooneynin arkasi donuktu ceza sahasi disindan rovesata vurdu kalecinin ustunden harika bir gol oldu ya
marvels Abi işte ben bu oyunun bu yönünü çok seviyorum ne zaman nasıl bir gol atacağın ya da yiyeceğin hiç belli olmuyor.Abicim harbi güzel ve ilginç bir gol atmışşsın.
hknsfk Orjinal Mesajı Yazan: henryneco daha oncede de forumdan bir arkadaş böyle ceza sahasından topukla kaleciniin üstünden attığığı gölü göndermişti ama olsun buda güzel iyi atmışsın O ben oluorum:) :) tebrikler güsel olmuş arkadaşım.Arkadaşlar şunu bir kez daha belirtmek istiyorum daha önce söylemiştim ama bida söyleyim böyle vurmak için özel bir tuş yok yani hareketi her istediğinizde yapamazsınız. kaleye arkanızı dönüp sadece şut tuşuna basacaksınız ama dediğim gibi tesadüf denk gelmesi zor...