Peshayat Oyunu açıyorum ama Managerlıge baslıyamıyom Create game gozuımuyo yani Documents and setting deki dosyayı siliyom oyuna giriyorum yine aynı şey oluyo oyundan çıkınca tekrar yerleşiyo