Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY
Orjinal Mesajı Yazan: gencfbdaywalker
yalnız muhammet çelik tebrik ediyorum.
aşmış o,
vistanın kurulumu zor olsa içim yanmayacak kuramadıysa orjinalinden bana verseydi
Adamcağız 15 kere kurmuş Vistayı.
Donanım çakışmaları yüzünden maviş ekranlar(Meşhur huyu mikrosoftun)görmüş.Çok güvenli çökmez işletim sisteminde.. :D
Ulen bu adamların yaptığı 98 ve 2000 presantasyon(Sunumlu tanıtım)da çöküp mavi ekran vermedi mi?Hala neyini övüyorsunuz bu mikrosoftun anlamam gitti.
İşletim sistemi çalışmak için 1 Gb ram ister mi bea?Ben Karun muyum ki 3000$ sistem toplayıp full performans alayım Vistadan..
Bakınız Vista orjinal bişey yapmamış aeroda aslında Timur abi resim gönderince farkettim. :D
Alttaki pencerenin üstünde durunca önizleme olayı Linux sistemindeki Beryl'den kopyalama..
Tarih ve Cpu widgetleri Super Karambaya pek bir benzer :P :P
Hani bunlar herşeyi biliyorlar ya.Lisansız yazılım kullandık diye bilgisayarımızı dan diye çökertiyor ya.Hırsızlığın Allahını yapıyorlarda gözler görmüyor işte.. :D
Windows çok iyi bir işletim sistemiyse neden gelişime yardımcı olmak için Linux'un feyz kaynağı Unix'i satın aldın ey Bill Paşa.Sen adam olmazsın bende göremem..