BlackEagle92 Arkadaşlar creation masterın linkini koydum ne yapcağınızı sölücem: (windows installer 3.1'in yüklüü olmasını öneririm http://www.sendspace.com/file/kbhut5 Creation masterın turnuvlar bölümünde bu seçenek seçili olacak
BlackEagle92 CL olmasın önemli diil ismini champions league die değiştirirsin sende ecc wardır aynı şey
otoroz bende oldu ancak maca girerken oyundan atıyor :S sebebi nedir arkadaslar, oyunu tekrar yukledim gene attı masaüstüne.yardımcı olabilirseniz cok sewinirim.
XII **Ooohoh olacak okdar.Yama şimdi çalıştı saol.Ayrıca ben reklam panolarını yapamadm.nereye setuplıcaz onu,?**
BlackEagle92 bişey değil .Güzel kardeşim zten nereye yüklüceğin yazıyo ama ben yine söliyim ea sports-fifa07-data ok ;)
asi_alemci kardeş güzelmiş ama bu pacthı yükleyen demişin oney onu anlamadım nerden bulabilirim yardımcı olursan sevinirim teşekkürler