LORD OF THE PES ben hayatımda bu kadar uyduruk bu kadar özenti goller görmedim buraya koyarkendemi utanmadın be hüseyin :D :D nese hüs bndede acaip goller war bi ara bu işi bitirelim ok emre:cool:
KobeSun Ilk golde kaleci niye o kadar önde ?? Makinaya karşı mı attın o golü ?? Yoksa arkadaşınla oynarken mi :) "> ... Burdaaaaaaann !!