maglor oronar **arkadaşlar fifa 07 replaylerimi izleyemiyorum.oyun menüsünden izlenmiyo.bu replayleri hangi programla izleyebilirim? yardım edin lütfen**
maglor oronar Orjinal Mesajı Yazan: ogulcan_g kardeş sadece oyun içnde izlersin load kısmında replayin gözükmeli ya teşşekküler abicim. bu kadar zamandır oynuyorum şu oyunu o kadar menülere gir çık yaptım ama o kısma bakmak aklıma bile gelmemiş.çok sağol:)