Arkadaşlar fifa 2007 oynarken gol, ofsayt, faul olunca isim yazan yerde mavi renkle kaplanıyor isim yazması gerekirken mavi renk çıkıyor bide maçlara başlarken takım kadrolarını gösterirken kadrolar gözükmüyor oyuncu taktik yerine mavi bir ekranla kaplanıyor ama oyun oynanabiliyor sadece bahsettiğim yerler gözükmüyor okadar bi bakarsanız sevinirim